Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeCiekawe czy Kawasaki te¿ tak testuje te swoje ramy? Bo jako¶ ca³y czas im pêkaj±...
Odpowiedznie¶mia³o zapytam... który z nowych modeli ma tak± przypad³o¶æ??? zapewne popierasz swoj± teoriê ogromnym do¶wiadczeniem oraz posiadaniem takiego motocykla ze z³aman± ram±? czy mo¿e kolega kolegi? Je¿eli pêk³a, to podczas jakiego manewru? stunt, tor? droga, czy by³o na kolo stawiane? je¿eli podejdziemy do ¿ycia stereotypami, to nikogo w polsce prawie nie staæ na samochód za 20 tysiêcy, s1000rr wybuchaj± silniki, ducati nie jedzie i ci±gle cieknie olej i stoi w serwisie... yamahy (r1) mówi±, ¿e maj± konie, a w rzeczywisto¶ci jest co najmniej 20 mniej ni¿ na papierze... suzuki nie ma elektroniki i jest s³abe (wtf?)... tylko honda... jest super i by³a super... ma wszystko i jest zajebista.
OdpowiedzZx10 od 2011 roku to po bmw s1000rr najlepsze litry na rynku. Drugie najmocniejsze. W ¿adnym wypadku ramy siê nie ³ami±. £ama³y siê kiedy¶, ale Polak jak szuka motocykla to patrzy na 98-2004, wiêc dla typowego Polaka, w Kawach ramy siê ³ami±. Honda od dobrych 10 lat jest z suzuki na równi pochy³ej. Awaryjne(tylko Honda, Suzi siê trzymaj±), brzydkie, wolne.
OdpowiedzJeszcze napisz ,¿e w Hondach i Suzi te¿ siê ³ami± ramy...
Odpowiedz